Distribucija štampanog izdanja je u toku, elektronsko prelistavanje magazina dostupno je ovde, a PDF izdanje magazina možete da preuzmete ovde.

Izdanje obuhvata:
1. Kompletan pregled maloprodajnih lanaca u Srbiji koji broje 10+ objekata:
- lična karta kompanije (rukovodstvo, godina osnivanja, kontakt podaci)
- geografska pokrivenost (Vojvodina/Beograd/Zapadna Srbija/Jugoistočna Srbija)
- ukupan broj objekata po formatima (hipermarket, supermarket, velika/srednja/mala trgovina)
- broj zaposlenih
- asortiman (broj artikala po formatima)
- specijalni segmenti (mesara, pekara, zdrav kutak, gotova jela)
- programi lojalnosti
- online prodaja
2. Retail analize i istraživanja o kupovnim navikama potrošača sledećih agencija:
- Nielsen
- Gfk
- Ipsos
- RetailZoom
- Focus
- Smart Plus Research
- Kantar Srbija
- Bisnode