Summi1
Summit2

Velika Britanija: Sainsbury's predstavio duple toaletne rolne svojih robnih marki

AKTUELNO

PL

11.07.2022

Britanski trgovac Sainsbury's predstavio je sopstveni brend, duple toaletne rolne u šest SKU-ova pod svojim Super Soft i House 247 etiketama.

Nove višestruke rolne sadrže dvostruko veći broj listova na svakoj rolni u poređenju sa standardnom ponudom. Trgovac tvrdi da će inicijativa smanjiti plastičnu ambalažu za 30%.

Procenjuje se da će duple toaletne rolne uštedeti ukupno 84 tone plastike i 164 tone kartona, navode iz kompanije. Rolne toalet papira duple dužine zauzimaju manje prostora, a ovo smanjenje će zauzvrat dovesti do uklanjanja 28% kamiona sa puteva.

Šest SKU-ova je dostupno u prodavnici kao i na mreži po cenama koje počinju od 1,75 funti za višestruko pakovanje od dve duple rolne, što je jednako istoj količini listova u pakovanju od četiri standardne toaletne rolne.

Ambalaža koja se koristi u toalet rolnama se može reciklirati i kupci ih mogu odložiti na jednom od Sainsbury's mesta za reciklažu plastike ispred prodavnice.

Mesta za reciklažu su dostupna u svim Sainsbury's supermarketima u Velikoj Britaniji kako bi pomogli kupcima da odlože fleksibilnu plastičnu ambalažu.

Trgovac je u Velikoj Britaniji takođe najavio svoju podršku kampanji #GetOnARoll sa Bowel Cancer UK, tako što će podići svest o simptomima i znacima raka creva.

Trgovac će od oktobra 2022. uključiti logo Bowel Cancer UK i listu simptoma raka creva u svojim sopstvenim brendiranim toaletnim rolnama.

Kampanja ima za cilj da pomogne milionima ljudi da identifikuju znake raka creva i podstakne ih da se obrate svom lekaru opšte prakse ako osete bilo kakve simptome.

izvor: esmmagazine
foto: unsplash/Kev Bation