Summi1
Summit2

Galenika pokreće kampanju "Pantenol priča o grudima"

AKTUELNO

Srbija

02.10.2023

Farmaceutska kompanija Galenika četvrtu godinu zaredom podržava borbu protiv raka dojke kroz svoj društveno-odgovorni projekat koji obuhvata donaciju i kampanju podizanja svesti o važnosti prevencije i rane dijagnostike za uspešnost lečenja.

Ovogodišnja kampanja nosi naziv "Pantenol priča o grudima", dok je moto kampanje "Podeli - Podseti - Proveri".

Naime, tokom celog oktobra, od svakog kupljenog Galenikinog Pantenol proizvoda (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika će izdvajati 20 dinara za ovu humanitarnu inicijativu.

Prethodnih godina donacije su bile usmerene na Institut za onkologiju i radiologiju Srbije, kao i Ženskom centru "Milica" za potrebe Nacionalnog centra za pružanje iskustvene podrške ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice. Ovog puta Galenika će donirati sredstva Institutu za onkologiju Vojvodine u Sremskoj Kamenici.

Rаk dојkе, kako se navodi na sajtu Instituta za javno zdravlje "Dr Milan Jovanović Batut" prеdstаvljа vоdеći uzrоk оbоlеvаnjа i umirаnjа оd mаlignih bоlеsti u žеnsкој pоpulаciјi širоm svеtа. Prema istom izvoru, kаdа sе оtкriје nа vrеmе rак dојke је izlеčiv u prеко 90% slučајеvа, što je izuzetno važan podatak. Rana dijagnoza takođe otvara vrata za nove, manje invazivne i efikasnije tretmane i terapije. 

Kako se navodi na sajtu Instituta za onkologiju Vojvodine, preko 70% raka dojke pronađu same žene prilikom samopregleda. Stoga, pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja i kod kuće, jednom mesečno. On traje svega par minuta, a predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može i treba redovno da obavlja.

Izvor: InStore
Foto: Galenika