Ovim povodom kompanija će nagraditi najboljeg mladog reditelja i scenaristu, saopšteno je iz kompanije.
Bez obzira na to što je reč o potpuno različitim industrijama, Novi Sad film festival i kompanija Neoplanta zapravo imaju mnogo zajedničkih, istovetnih ciljeva. Kao društveno odgovorna kompanija, koja brine o ekologiji, održivosti, mladima, prepoznali smo iste težnje i kod organizatora festivala. Negovanje tradicije i aktiviranje nekadašnjeg bioskopa, koji nosi naziv Neoplanta Open air, bio je samo dodatni podstrek da sa zadovoljstvom podržimo realizaciju Novi Sad film festivala. Trudimo se da na sve načine doprinesemo različitim sferama društvenog života u našem gradu, pa i šire, a ovogodišnji festival zaista predstavlja posebnu priliku za to, rekla je Leona Pap, specijalistkinja za marketing i PR u kompaniji Neoplanta.
Novi Sad film festival, koji traje od 18. do 22. septembra, donosi regionalne i nacionalne premijere rediteljskih ostvarenja iz celog sveta, takmičarske selekcije studentskih i srednjoškolskih filmova, dokumentarne filmove, eko-filmove, bioskopske hitove, posetioce očekuju i gostovanja oskarovaca.
Festival su, pored kompanije Neoplanta, podržali Grad Novi Sad, Ministarstvo kulture Republike Srbije, Kulturni Centar Novog Sada, Schweppes, Converse, Stojanov, Kalem by Zak, Maxim and co. Generalni sponzor festivala je Blanc 1664.
Više informacija o programu festivala može se pronaći na linku.
Izvor: InStore
Foto: Vladimir Veličković