Summi1
Summit2

Održana peta onlajn radionica “Budućnost srpske industrije hrane”

DOGAĐAJI

Srbija

28.09.2020

Prošle nedelje održana je online radionica projekta “Budućnost srpske industrije hrane” u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije. 

Na ovoj, petoj po redu, radionici govorilo se o visokokvalitetnoj hrani, kakvi su njeni tržišni potencijali u Srbiji, šta možemo da očekujemo u budućnosti i kakve su šanse mladih za zaposlenje i uspeh u industriji hrane.

Takođe, govorilo se i o tome kako izgleda ostati na selu i baviti se proizvodnjom premijum prirodnih sokova, kao i kakvu ulogu u kreiranju proizvoda i njegovom razvoju za mladog proizvođača imaju takmičenja poput Ekotrofelije.

Govornici ove radionice bili su Miloš Pejčinović, ispred Asocijacije za promociju srpske hrane, Nikola Marković, jedan od osnivača brenda Srberry, koji se bavi proizvodnjom premijum prirodnih sokova, kao i Simona Jaćimović, ispred studentskog tima Ecofamily koji je 2018. godine pobedio na nacionalnom studentskom takmičenju u kreiranju ekoinovativnog prehrambenog proizvoda Acornico (Akorniko), toplog napitka sa dodatkom žira i predstavljao Srbiju na prestižnom evropskom sajmu SIAL u Parizu.

Novi pravci razvoja tržišta visokokvalitetne hrane zahtevaju neprekidno usavršavanje proizvoda upotrebom savremene tehnologije, kvalitetnih i zdravih sirovina, standarda za bezbednost i drugog, što upravo govori u prilog činjenice da, u poređenju sa klasičnim, tradicionalnim proizvodima, proizvodi visokokvalitetne hrane mogu imati veće cene, istakao je Pejčinović.

Zbog sirovina i načina proizvodnje, naš proizvod jeste skuplji od tradicionalnih, ali ukoliko napravite analizu tržišta i pažljivo odredite svoju ciljnu grupu, nećete imati problem da plasirate i prodate proizvod potrošačima, rekao je Marković.

izvor: InStore

foto: pixabay