Na ovoj četvrtoj po redu radionici govoriće se o uspešnim mladim proizvođačima, kako graditi uspešan startup, predstaviti se investitorima, ali i nastaviti i uspešno graditi porodičan biznis. Govoriće se i o internet prodavnicama proizvođača i njihovom značaju u prodaji, mladima i inovativnim proizvodima, kao i o strategiji pametnih specijalizacija.

Na radionici će govoriti Ksenija Perčić, menadžer prodaje i marketinga, porodične firme Suncokret, koja se bavi proizvodnjom zdrave hrane, Nikola Stanišić ispred brenda Šumska tajna, koji se bavi proizvodnjom namaza od šumskih pečuraka, kao i Viktor Nedović, predsednik Udruženja prehrambenih tehnologa Srbije.
Radionica se održava na platformi Zoom, a možete se prijaviti ovde.
“Budućnost srpske industrije hrane” je projekat koji pruža podršku, promociju i povezivanje mladima koji su zainteresovani ili već uključeni u sektor proizvodnje hrane. Cilj je motivacija i osnaživanje mladih da pokrenu sopstvenu proizvodnju, okrenu se tržištu visokokvalitetne hrane ili unaprede svoje postojeće proizvode. Projekat sprovodi Asocijacija za promociju srpske hrane, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.
izvor: InStore